Inschrijfformulier Opleiding dermatologie voor fysiotherapeuten Data*Nieuwegein: vrijdag 14 april 2023Nieuwegein: vrijdag 24 november 2023 Hoe heeft u ons gevonden*Maak een keuzeTwitterFacebookwww.uconsultancy.nlNieuwsbriefCollega Achternaam* Meisjesnaam* Voorletters* Roepnaam* Prive-adres* Huisnummer* Postcode* Woonplaats* Land* Telefoonnummer mobiel* E-mailadres privé* Registratienummer Geslacht*MevrouwMeneer Geboortedatum*01020304050607080910111213141516171819202122232425262728293031day / januarifebruarimaartaprilmeijunijuliaugustusseptemberoktobernovemberdecembermonth / 20222021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019291928192719261925192419231922192119201919191819171916191519141913191219111910190919081907190619051904190319021901year Geboorteplaats* Functie* Vooropleiding Website Facebook Twitter Stuur factuur naar*PriveZakelijk Naam organisatie Naam leidinggevende Email leidinggevende Adres org. Huisnummer org. Postcode org. Plaats org. Telefoon org. T.a.v. factuurcontactpersoon Emailadres facturatie E-mail zakelijk Opmerking STAP aanvragen*JaNeeNiet van toepassing Opleiding volgen ook zonder STAP budget*JaNeeNiet van toepassing Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden*Akkoord Algemene VoorwaardenDe Algemene Voorwaarden Consumenten van de Branchevereniging Nederlandse Raad voor Training en Opleiding (NRTO) zijn tot stand gekomen in overleg tussen de Consumentenbond en NRTO in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad en treden in werking per 11 november 2011. Deze leveringsvoorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten tussen de onderwijs-, opleidings- en trainingsaanbieder en de afnemer met betrekking tot de educatieve dienst. De aanbieder kan aanvullende voorwaarden hanteren voor zover deze niet ten nadele van de consument van deze Algemene Leveringsvoorwaarden afwijken. De Algemene Leveringsvoorwaarden geven de afnemers inzicht in de eisen die worden gesteld aan de overeenkomst, welke onderwerpen daarin aan de orde dienen te komen en wanneer de overeenkomst tot stand komt. ----------------------------------------------------- Aanvullende Leveringsvoorwaarden U-Consultancy 1. Inschrijving U kunt zich inschrijven met het inschrijfformulier dat u vindt op de website. U kunt zich ook inschrijven met het inschrijfformulier op papier, deze zendt u volledig ingevuld en ondertekend aan: U-Consultancy Postbus 7060 3430 JB Nieuwegein Per persoon dient een afzonderlijk inschrijfformulier te worden ingevuld. Door ondertekening van het inschrijfformulier of het aanvinken van het kopje “Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden” tijdens het inschrijven via de website, verklaart u akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Dit houdt onder meer in dat u zich verplicht het cususbedrag te betalen op de wijze zoals hierna is aangegeven. 2. Prijzen en betaling De prijzen zijn btw-vrij en zijn inclusief cursusmateriaal (aanbevolen boeken niet inbegrepen) en administratiekosten. Afdeling administratie van U-Consultancy stuurt voor elke inschrijving een factuur. De volledige betaling dient één maand voor aanvang van de cursus te zijn overgemaakt op ING bankrekeningnummer NL25INGB0002445231 t.n.v. U-Consultancy, Nieuwegein onder vermelding van naam en kenmerk. 3. Restitutie van cursusgeld Wanneer u zich inschrijft, verbindt u zich voor de gehele cursus en bent u het volledige cursusgeld verschuldigd. Terugbetaling van het cursusgeld vindt alleen plaats indien u uiterlijk één maand vóór aanvang van de cursus van deelname afziet en u dit schriftelijk hebt aangevraagd, waarbij de datum van het poststempel wordt aangehouden voor het vaststellen van de annuleringstermijn. Is een cursus eenmaal begonnen, dan vervalt voor de cursist die de cursus staakt of onderbreekt, het recht op terugbetaling van het niet genoten cursusdeel. 4. Annulering Annulering als deelnemer kan uitsluitend schriftelijk tot vier weken voor aanvang van de cursus. Bij annulering wordt € 30,- administratiekosten in rekening gebracht. Indien u binnen vier weken van de opleiding annuleert, zullen de volledige deelname kosten in rekening worden gebracht. U kunt zich altijd laten vervangen door een collega die aan de kwalificatie-eisen voldoet. U-Consultancy kan bij een te gering aantal aanmeldingen een cursus niet door laten gaan. In dat geval ontvangen de ingeschreven cursisten ten minste één week voor de aanvang van de cursus bericht en wordt het volledige cursusgeld terugbetaald. Bij onvoldoende belangstelling kan U-Consultancy eventueel een voorstel doen tot aanpassing van de cursusduur, cursusplaats of de cursusprijs. U-Consultancy behoudt zich ook het recht voor een cursus door een andere docent te laten geven dan in het programma wordt vermeld. 4.a Annuleringsrecht U heeft als consument 14 dagen de tijd om af te zien van uw inschrijving. Een annulering kan uitsluitend binnen deze 14 dagen schriftelijk worden doorgegeven. 5. Adreswijziging Als u van adres verandert en ook als uw adresgegevens niet juist zijn, worden wij daarvan graag in kennis gesteld. 6. Aansprakelijkheid De directie van U-Consultancy stelt zich noch aansprakelijk voor schade aan personen en/of eigendommen, noch voor vermissing van persoonlijke goederen die op enigerlei wijze in verband kan worden gebracht met door U-Consultancy georganiseerde activiteiten, ongeacht hoe die schade of vermissing is ontstaan. 7. Intellectuele eigendom Alle rechten van intellectuele eigendom komen uitsluitend toe aan U-Consultancy. Het is niet toegestaan om cursusmateriaal te verveelvoudigen en/of openbaar te maken zonder schriftelijke toestemming van U-Consultancy. 8. Vragen en klachten 1. Vragen van administratieve aard en vragen over de inhoud van de opleidingen worden beantwoord binnen een termijn van vier weken, gerekend vanaf de datum van ontvangst. Vragen die een voorzienbaar langere verwerkingstijd vragen, worden per omgaande beantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie, wanneer men een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. 2. Klachten moeten tijdig, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij U-Consultancy (Postbus 7060, 3430 JB, Nieuwegein) nadat men de gebreken heeft geconstateerd of heeft kunnen constateren. De klacht kan uiterlijk tot een maand na afronding van de opleiding uitsluitend schriftelijk ingediend worden. Het niet tijdig indienen van de klacht kan tot gevolg hebben dat de men zijn of haar rechten ter zake verliest. 3. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost wordt de klacht overgedragen aan de klachtencommissie (adviesraad). Voorwaarden Word Verification:Bevestig uw inschrijvingReset