Inschrijfformulier Studiereis Curaçao Curaçao studiereis 2024*Basisopleiding dermatologie: 22 en 23 januari 2024Vervolgopleiding dermatologie: 25 en 26 januari 2024Masterclass Cosmeceuticals: 22 januari 2024Masterclass Huidfotografie & verwijzing naar de eerste lijn: 23 januari 2024Masterclass Signalering en preventie van huidkanker: 25 januari 2024Masterclass Medische communicatie en dossiervorming: 26 januari 2024Combipakket Basis- en vervolgopleiding Dermatologie voor Schoonheidsspecialisten: 22, 23, 25 en 26 januari 2024Combipakket vervolgopleiding Dermatologie + 2 Masterclasses: Cosmeceuticals en Huidfotografie & verwijzing naar de eerste lijn: 22, 23, 25 en 26 januari, Combipakket 2 Masterclasses: Signalering en preventie van huidkanker + Medische communicatie en dossiervorming: 25 en 26 januari 2024 Combipakket 2 Masterclasses: Cosmeceuticals + Huidfotografie en verwijzing naar de eerste lijn: 22 en 23 januariCombipakket 4 Masterclasses: Signalering en preventie van huidkanker, Medische communicatie en dossiervorming, Cosmeceuticals en Huidfotografie en verwijzing naar de eerste lijn: 22, 23, 25 en 26 januari 2024 Hoe heeft u ons gevonden*Maak een keuzeTwitterFacebookwww.uconsultancy.nlNieuwsbriefCollegaVakblad De SchoonheidsspecialistVakblad EsthéticienneVakblad De BeautysalonBeauty Trade Special 2017Beautyspot.nl Actiecode Achternaam* Meisjesnaam* Voorletters* Roepnaam* Prive-adres* Huisnummer* Postcode* Woonplaats* Land* Telefoonnummer mobiel* E-mailadres privé* Geslacht*MevrouwMeneer Geboortedatum*01020304050607080910111213141516171819202122232425262728293031day / januarifebruarimaartaprilmeijunijuliaugustusseptemberoktobernovemberdecembermonth / 20222021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019291928192719261925192419231922192119201919191819171916191519141913191219111910190919081907190619051904190319021901year Geboorteplaats* Functie* Vooropleiding Website Facebook Twitter Stuur factuur naar*PriveZakelijk Naam organisatie Adres org. Huisnummer org. Postcode org. Plaats org. Telefoon org. T.a.v. factuurcontactpersoon Emailadres facturatie Naam leidinggevende Email leidinggevende E-mail zakelijk cursist Opmerking STAP aanvragen*JaNeeNiet van toepassing Opleiding volgen ook zonder STAP budget***JaNeeNiet van toepassing Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden*Akkoord Algemene VoorwaardenDeze Algemene Voorwaarden Consumenten van de Branchevereniging Nederlandse Raad voor Training en Opleiding (NRTO) zijn tot stand gekomen in overleg met De Consumentenbond in november 2020 en treden in werking uiterlijk op 1 september 2021. Deze leveringsvoorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten tussen de onderwijs-, opleidings- en trainingsaanbieder en de afnemer met betrekking tot de educatieve dienst. De aanbieder kan aanvullende voorwaarden hanteren voor zover deze niet ten nadele van de consument van deze Algemene Leveringsvoorwaarden afwijken. De Algemene Leveringsvoorwaarden geven de afnemers inzicht in de eisen die worden gesteld aan de overeenkomst, welke onderwerpen daarin aan de orde dienen te komen en wanneer de overeenkomst tot stand komt. ----------------------------------------------------- Aanvullende Leveringsvoorwaarden U-Consultancy 1. Inschrijving U kunt zich inschrijven met het inschrijfformulier dat u vindt op de website. U kunt zich ook inschrijven met het inschrijfformulier op papier, deze zendt u volledig ingevuld en ondertekend aan: U-Consultancy Postbus 7060 3430 JB Nieuwegein Per persoon dient een afzonderlijk inschrijfformulier te worden ingevuld. Door ondertekening van het inschrijfformulier of het aanvinken van het kopje “Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden” tijdens het inschrijven via de website, verklaart u akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Dit houdt onder meer in dat u zich verplicht het cususbedrag te betalen op de wijze zoals hierna is aangegeven. 2. Prijzen en betaling De prijzen zijn btw-vrij en zijn inclusief cursusmateriaal (aanbevolen boeken niet inbegrepen) en administratiekosten. Afdeling administratie van U-Consultancy stuurt voor elke inschrijving een factuur. De volledige betaling dient één maand voor aanvang van de cursus te zijn overgemaakt op ING bankrekeningnummer NL25INGB0002445231 t.n.v. U-Consultancy, Nieuwegein onder vermelding van naam en kenmerk. 3. Restitutie van cursusgeld Wanneer u zich inschrijft, verbindt u zich voor de gehele cursus en bent u het volledige cursusgeld verschuldigd. Terugbetaling van het cursusgeld vindt alleen plaats indien u uiterlijk één maand vóór aanvang van de cursus van deelname afziet en u dit schriftelijk hebt aangevraagd, waarbij de datum van het poststempel wordt aangehouden voor het vaststellen van de annuleringstermijn. Is een cursus eenmaal begonnen, dan vervalt voor de cursist die de cursus staakt of onderbreekt, het recht op terugbetaling van het niet genoten cursusdeel. 4. Annulering Annulering als deelnemer kan uitsluitend schriftelijk tot vier weken voor aanvang van de cursus. Bij annulering wordt € 50,- administratiekosten in rekening gebracht. Indien u binnen vier weken van de opleiding annuleert, zullen de volledige deelname kosten in rekening worden gebracht. U kunt zich altijd laten vervangen door een collega die aan de kwalificatie-eisen voldoet. U-Consultancy kan bij een te gering aantal aanmeldingen een cursus niet door laten gaan. In dat geval ontvangen de ingeschreven cursisten ten minste één week voor de aanvang van de cursus bericht en wordt het volledige cursusgeld terugbetaald. Bij onvoldoende belangstelling kan U-Consultancy eventueel een voorstel doen tot aanpassing van de cursusduur, cursusplaats of de cursusprijs. U-Consultancy behoudt zich ook het recht voor een cursus door een andere docent te laten geven dan in het programma wordt vermeld. 4.a Annuleringsrecht U heeft als consument 14 dagen de tijd om af te zien van uw inschrijving. Een annulering kan uitsluitend binnen deze 14 dagen schriftelijk worden doorgegeven. 4.b Wijzigen Wijzigen van data kan als deelnemer uitsluitend schriftelijk tot 4 weken voor de aanvang van de cursus. Bij wijziging wordt €30,- administratiekosten in rekening gebracht 5. Adreswijziging Als u van adres verandert en ook als uw adresgegevens niet juist zijn, worden wij daarvan graag in kennis gesteld. 6. Intellectuele eigendom Alle rechten van intellectuele eigendom komen uitsluitend toe aan U-Consultancy. Het is niet toegestaan om cursusmateriaal te verveelvoudigen en/of openbaar te maken zonder schriftelijke toestemming van U-Consultancy. 7. Vragen en klachten 1. Vragen en klachten moeten binnen dertig dagen zijn afgehandeld. Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, wordt de cursist hiervan binnen vastgestelde termijnen in kennis worden gesteld, waarbij het uitstel wordt toegelicht; bovendien wordt er een indicatie gegeven wanneer men verwacht uitsluitsel te kunnen geven. 2. Klachten worden trapsgewijs en vertrouwelijk in behandeling genomen. De cursist wendt zich bij voorkeur in eerste instantie direct tot de docent(en) van een cursus of opleiding, met name wanneer de klacht de kwaliteit (in brede zin) van de cursus of opleiding betreft. 3. Wanneer er voor beide partijen geen bevredigende oplossing is gevonden of het betreft een ander type klacht, kan de cursist zich wenden tot mevr. C. Uppelschoten. Mocht de klacht niet naar tevredenheid zijn afgehandeld, kan de klager zich kosteloos wenden tot een onafhankelijke derde, genaamd mevrouw A. van Eil (jcmvaneil@gmail.com) en zal U-Consultancy het oordeel van deze onafhankelijke derde als bindend beschouwen; eventuele consequenties voor U-Consultancy B.V. zullen snel worden afgehandeld. Mocht dit niet tot tevredenheid worden opgelost, dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie van de NRTO. De klacht en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van een jaar bewaard. Voorwaarden Word VerificationBevestig uw inschrijvingReset